firefox3

croolyc croolists w gmail.com
Pią, 14 Mar 2008, 00:06:01 CET

chciałbym coś poddać dyskusji
...i jeśli wyniknie coś z tego zaproponować od wersji trzeciej mojej
ulubionej webbrowser...
jako użytkownik kde i już może wkrótce E17 (patrz poprzedni mail ;] )
chciałbym zaprzestać ciągle budowania firefox --without gnome*
czy istnieje jakaś uzasadniona przesłanka dla --with gnome* zamiast
--without gnome*
nie wiem czy badacie procentowo ilość użytkowników gnome kontra inne WMy
ale wydaje mi (!) się, że mogłoby być inaczej - właśnie --without zamiast
--with gnome*
dobrą koncepcje ma debian (tfu) w tym temacie ale wiem z rozmów prowadzonych
kiedyś tam, że u nas nie da się przeszczepić mozilla-firefox-gnomelibs
dlatego może jednak niech gnomowcy budują sobie --with zamiast reszta
--without
no chyba że tylko mnie to irytuje, w takim razie ....
ale mimo to chciałbym poznać wasze zdanie
thx
pozdro