Th + RescueCD-2.90

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Pią, 14 Mar 2008, 09:05:00 CET

Witam

	Próbowałem zainstalować Th przy pomocy RescueCD. Pominę strachliwego
kernela, który kilkakrotnie panikował mi przy bootowaniu samego
RescueCD. Nie udawało mi się zainstalować pakietów przez jakiś błąd w
zależnościach (glibc odmawiał zainstalowania się). Rozwiązanie
wymyśliłem dość lamerskie - instalacja Ac z automagicznego instalatora
na osobnym dysku, a później przy pomocy owego Ac instalacja Th w
docelowym miejscu i o dziwo zero kłopotów. Czy to mój błąd, czy RescueCD
ma gdzieś niedopracowanie?

Pozdrawiam

Andrzej Mateja
amateja w pimpek.one.pl