Geode - czy nasze Xy (TH) to mają?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 14 Mar 2008, 12:21:53 CET

Witam,

Zainstalowałem w końcu TH - licząc na to, że będę mógł użyć Xów w wersji 7.
Dlaczego w wersji 7? Ano dlatego:

http://lists.freedesktop.org/archives/xorg/2006-November/019647.html

A konkretniej:

http://dl.exactcode.de/oss/xorg/nsc-amd-geode-lx-R6.patch

Według tego, chip AMD GEODE LX (5536) powinien być obsługiwany.

Niestety, mam spore problemy - wygląda na to, ze ten leciwy dosyć patch
jednak nie jest uwzględniony w naszych Xach :(
Jeden symptom to fakt że po prostu nie działa, a drugi - że manual wygląda
na taki bez tego patcha:

-driver supports GXLV (5530 companion chip), SC1200, SC1400 and
-GX2 (5535 companion chip).
+driver supports the GXLV (5530 companion chip), SC1200, SC1400,
+GX2 (5535 companion chip) and AMD LX.

U nas jest tylko "GX2 (5535 companion chip)."

Czy przekompilowanie całych Xów jest sporym wyzwaniem? Sprawa jest dosyć
pilna, ja nie mam na "dużym" komputerze postawionego TH i "trochę" mnie to
martwi...

O tyle źle, że muszę mieć do dyspozycji również AC - serwery mam na AC i
potrzebuję też jakiegoś poligonu na którym bym mógł testować pakiety z
update'ów...

Czy ktoś jest w stanie sprawdzić czy ten patch jest zaaplikowany (może po
prostu coś spsułem?), a jeśli nie - to czy da się go zaaplikować? :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"