[Ac] imap-ssl (courier) - co to za błąd i czy można na niego coś zaradzić?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 14 Mar 2008, 13:39:00 CET

Mam na serwerku postawioną pocztę oraz skonfigurowany i działający IMAP na
courierze (zwykły i z SSL-em):
$ rpm -qa | grep courier
courier-imap-4.3.0-1.i586
courier-authlib-libs-0.60.2-1.i586
courier-authlib-0.60.2-1.i586
courier-imap-maildirmake-4.3.0-1.i586
courier-imap-common-4.3.0-1.i586
courier-imap-pop3-4.3.0-1.i586

Próbuję ostatnio używać serwisu eramail.pl (łatwy dostęp do poczty z
komórki) i w tym celu próbuję skonfigurować sobie dostęp przez IMAP z
szyfrowaniem. Niestety, po konfiguracji jedyne co dostaję w logach serwera
to takie coś:

Mar 14 11:45:17 yen pop3d-ssl: couriertls: connect: error:1408F10B:SSL
routines:SSL3_GET_RECORD:wrong version number

Czy powyższy błąd wynika z faktu, że courier nie ma czegoś
zaimplementowanego, może czegoś nie zainstalowałem/skonfigurowałem, czy też
jest to po prostu błąd po stronie Ery? Ma ktoś jakiś pomysł, jak to ugryźć?

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                        GG:   2441498    /\\