Th + RescueCD-2.90

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Pią, 14 Mar 2008, 17:27:36 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Andrzej Mateja i powiedziała :

> error: glibc-2.7.12.i686: req uname(release) >= 2.6.12 not found
Zależność dotyczy braku paczki kernel* którą najlepiej zostawić sobie na
deser (po konfiguracji /etc/fstab /etc/modprobe.conf
/etc/sysconfig/geninitrd)
Zależność nie może dotyczyć wprost kernela, gdyż w dystrybucji istnieją
różnie przycięte wersje (desktop, grsecurity itp.)
Stąd najlepiej glibc instalować z --nodeps.

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski