TH - jak żyć bez hotpluga?

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pią, 14 Mar 2008, 22:25:55 CET

Dnia piątek 14 marzec 2008, Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> po co?

udev lubi(ł) zamieniać sieciówki eth0, eth1 - bezperzewodówka w lapku stawała
się kartą do której zwykłem podłączać RJ-45. W udev /etc/udev/rules.d/ można
w ładny sposób uporządkować to po MAC.

Tak jest do dziś na jajku 2.6.22.19-3.

> mógłbyś poprzeć jakimiś zuoymi doświadczeniami tę herezję?

to !herezja.

jeszcze za czasów Ac, kernel 2.6.14 (czy niżej), w każdym razie czasy kiedy
ata_piix wchodziła. Była macierz softwarowa - reboot - nie ma macierzy :)
Pozatym serwer stawiasz, sprawdzasz i świadomie administrujesz. Dynamicznie
ładowane moduły IMHO nie są tam potrzebne.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski