[th] problem z X

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Wto, 18 Mar 2008, 09:17:00 CET

Dnia poniedziałek, 17 marca 2008, Bartłomiej Zimoń napisał:

> I jeszcze xorg-app-xinit
>
> samo xinitrc-ng mi nigdy nie dzialalo

Nie działa, dalej to samo. Próbowałem grzebać w xorg.conf i nawet pozbyłem się
wszystkich łorningów z loga ale dalej to samo - X z kdm działa ale X jako
zwykły user nie chce :/
Ustawiłbym odpowiednie prawa skoro o to się pluje ale nie chcę tego robić bo
na AC mam też tylko do odczytu -rw-r--r--.

Na wszelki wpyadek wklejam końcówkę loga która i tak jest dla mnie diziwna:
http://wklej.org/id/c6fd3ff4f4

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka