[OT] Jaki router z serwerem VPN??

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 18 Mar 2008, 14:01:51 CET

On Tue, 18 Mar 2008, marteen wrote:

> firmowej dla komputerów podłączających się do VPNa, łączenie ze sobą sieci,
> coś innego?
> mozliwosc pracy zdalnej w sieci firmy najlepiej po IPSECU.

Czyli openvpn może być?

> RV-042.
> a jak jest ze stabilnoscia tego linksysa?? jest jakis softwarowy klient VPN??
> Jak sie ma on do drayteka?

Jak się ma do Drayteka, to nie mam pojęcia - pierwszy raz słyszę o jakimś
Drayteku ;) Ten RV-042 chyba jest ograniczony do PPTP, więc raczej Ciebie
nie zadowoli. Chyba lepszą opcją będzie więc WRT-54GL z odpowiednim softem
z openvpn...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"