Pomóżcie mi PROSZĘ wygenerować poprawny initrd

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 18 Mar 2008, 15:03:55 CET

On Tue, 18 Mar 2008, R w dzio wrote:
[...]
> O ile dobrze pamiętam po wygenerowaniu nowego initrd trzeba by jeszcze
> odpalić lilo (jeśli jest ) i sprawdzić czy masz dobry link w /boot

Wszystko to robię, bez obawy. Tylko to g... daje :-/ Już mnie normalnie
szlag trafia.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498