Pomóżcie mi PROSZĘ wygenerować poprawny initrd

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 18 Mar 2008, 15:40:41 CET

On Tue, 18 Mar 2008, Pepe wrote:

> A po cóż Ci te moduły? Z listy załadowanych modułów wynika że dysk jest
> obsługiwany przez ahci.

> Zgodnie z powyższym powinno być odwrotnie:
> alias scsi_hostadapter ahci
> alias scsi_hostadapter1 ata_piix
>
> i tylko tyle, żadnych PREMODS.

OK. Wywaliłem premods. Zmieniłem w /etc/fstab, żeby nie szukał / po label
tylko wpisałem bezpośrednio /dev/sda3. Powyższa kolejność wynika z tego,
jaki plik został wygenerowany przy starcie rescuecd. Ale zaminiłem zgodnie
z twoją sugestią.

No i wreszcie ruszyło. Dzięki.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498