NERO Serial

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 19 Mar 2008, 12:12:54 CET

Dnia wtorek, 18 marca 2008, Adam Mikuta napisał:

> To co w tym NeroLinux jest takiego fajnego?

Pozwala przy nagrywaniu nowej sesji manipulować zawartością poprzednich sesji.
Jak do tej pory nie znalazłem innego programu do nagrywania pod linuksa który
by posiadał taką możliwość.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Nigdy nie umiałem obrażać ludzi świadomie a widzę, że wszyscy umieją i mi
głupio.