Problem z wyłączeniem UPS-a apcupsd

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 19 Mar 2008, 13:54:52 CET

Dnia środa, 19 marca 2008, Łukasz Pietrzyk - Hurtownia KRYSTYNA napisał:

> Instaluję apcupsd za pomocą poldka następnie w /etc/apscupsd/apcupsd.conf
> zmieniam % baterii z jaką ma być zamknięty system i to nie działa.
>
> Owszem parametr powerdown dodaje się podczas instalacji apcupsd jednak nie
> przynosi oczekiwanego efektu.
>
> Jak radzisz żeby to poprawnie skonfigurować?

Hmmm...
Próbowałeś ręcznie wygenerować wyłączenie ups-a?...
Za apcupsd --help
[...]
  -k, --killpower           attempt to power down UPS [*]
[...]

Znaczy uruchomić apcupsd --kilpower.
Jeśli dobrze zrozumiałem tą opcję... :D

Pozdrawiam
P.S.
Po za tym komunikacja z ups-em działa?...
P.P.S.
Nie żebym się znał na upsach APC...
Ale zawsze możemy sobie o tym podysktutować... :D

--
Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Człowiek jak wiatr, winien zmieniać kierunki, by przetrwać. (wróżba z