NERO Serial

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 19 Mar 2008, 14:10:43 CET

Dnia środa, 19 marca 2008, Wieslaw Kierbedz napisał:

> Znaczy jak?
> Pozwala coś usunąć?
> Bo dodawać, to wszystkie potrafią.

Usunąć...
Oczywiście nie fizycznie, tylko usunąc z TOC.
Jest sobie płyta z jakimiś tam plikami i chcę na niej nagrać coś innego ale
żeby nie było "widać" tego co było wcześniej nagrane.
Wystaczy mi, że nie będzie tego widać w kolejnej nagranej przeze mnie sesji...
Ot co.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Naucz się mówić NIE - a będziesz szczęśliwy mówiąc TAK. (wróżba z chińskiego
ciatseczka)