jaka płyta główna będzie ok

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 21 Mar 2008, 11:28:26 CET

On Mon, Oct 16, 2006 at 08:53:39PM +0200, Przemysław Backiel wrote:

> co do karty sieciowej
> uzywa ktos tego:
>
> http://www.intel.com/network/connectivity/products/pro1000pt_server_adapter.htm
nie do końca to, ale mam w ruterku 2x
http://www.intel.com/network/connectivity/products/pro1000pt_dualport_server_adapter.htm
I generalnie - sprawuje się bez zarzutu. Co prawda obciążenie nie jest
jakieś strasznie duże (średnio ok 100mbit ruchu), ale przy "kapkę"
większym też chodziło ok ;)

Płyta to jakiś serwerowy intel.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała