jaka płyta główna będzie ok

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pon, 24 Mar 2008, 12:56:42 CET

On Sun, Mar 23, 2008 at 11:18:39PM +0100, Przemysław Backiel wrote:

> to jak juz ten temat powrócił..
>
> jakie mobo kupić, pod c2d lub c2q
> ale takie, które wspiera ECC
> ?
>
> zwykłe sata mi styknie :)
> który serwerowy intel będzie ok?
imho - najtańszy dostępny ;)

mam u siebie
- SE7230NH1 (bez zarzutu)
- S3000A (bez zarzutu)
- S3210SH (generalnie bez zarzutu - ino sata nie działa mi na 2.6.16 -
  używam więc 2.6.22, oraz - nie działa na standardowym e1000 druga
  sieciówka - podobno sterowniki są w 2.6.24 - ale akurat tam nie mam
  potrzeby używania dwóch sieciówek)

Pamięci ECC w każdej z nich działają.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała