regułki dla spamassasina

Pawel Zuzelski z w grabina.waw.pl
Wto, 25 Mar 2008, 09:25:59 CET

Tuesday 25 March 2008 06:01:12 Rafał Cygnarowski napisał(a):
> Witam!
>
> Ostatnio mam problem ze spamem w postaci rzekomych "zwrotów" lub wiadomości
> dla mailer-deamon w .

A czy to nie jest problem tego typu, że jakiś wirus/spamer wysyła maile z
Twojej domeny na (w większości) nie istniejące konta, a zwrotki wracają do
Ciebie? Jeżeli tak, to powinno w dużym stopniu pomoc wpisanie SPFa do domeny.

> Od czasu do czasu przedzierają się też inne formy
> spamu, ale są mniej uciążliwe (pojedyncze sztuki w ciągu miesiąca). Dlatego
> też chciałbym się zapytać: jakich regułek dla spamassasina używacie? Jaką
> punktację stosujecie? Jak są skuteczne?
>
> Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję!

Bardzo polecam zamienić SpamAssasina na DSPAMa. Jeżeli poświęcisz trochę
czasu, żeby skonfigurować DSPAMa a następnie go nauczyć, pozbędziesz się
spamu raz na zawsze.

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski