Xorg (TH) - jak "zniknąć"/zmienić kursor?

Dariusz Knociński dknoto w next.com.pl
Wto, 25 Mar 2008, 14:19:59 CET

On Wed, 19 Mar 2008 09:20:04 +0100 (CET)
Jacek Osiecki <joshua w hybrid.pl> wrote:

> Witam,
>
> Walczę z Xorg - chcę mieć całkowity _brak_ jakiegokolwiek kursora (Xy mają
> służyć wyłącznie do wyświetlania, nie będzie klawiatury ani myszki).
> Szukam i googlam po tematach "hide xorg cursor", "invisible xorg cursor" - i
> niestety cokolwiek zastosuję - nie działa :-/
>
> Widzę że jest trochę "icon themes" w noarch, ale nie działa metoda
> przełączenia domyślnego theme, czyli edytowanie:
>
> /usr/share/icons/default/index.theme
>
> Jak odpalam Xy, to ten plik w ogóle nie jest czytany.
> To samo z ~/.Xdefaults i innymi...

Miałem kiedyś podobny problem w starych XFree86, 5 ekranów połączonych do kupu i służących
tylko do wyświetlania. Ominąłem to na poziomie aplikacji, można ukryć kursor dla okna głównego.
Może spróbuj wysłać bezpośrednio do serwera komendę chowania kursora dla ROOT window, jeśli
dowolna aplikacja może zmienić tło na ROOT window to może pewnie też zmienić inne atrybuty.
Jeśli nie zależy Ci na czasie to sprawdzę to w dokumentacji do X11.

Dariusz Knociński