Re: regułki dla spamassasina

Adam Ryba adam.ryba w gmail.com
Wto, 25 Mar 2008, 17:47:35 CET

25-03-08, Rafał Cygnarowski <rafilists w gmail.com> napisał(a):
> Dnia wtorek, 25 marca 2008, Pawel Zuzelski napisał:
>  > Bardzo polecam zamienić SpamAssasina na DSPAMa. Jeżeli poświęcisz trochę
>  > czasu, żeby skonfigurować DSPAMa a następnie go nauczyć, pozbędziesz się
>  > spamu raz na zawsze.
>

> Dzięki zerknę na to, co to cudo potrafi...

Również polecam DSPAM - praktycznie od ręki rozwiązał mi problem spamu
- po wstępnym przetrenowaniu od razu miał skuteczność ponad 98%.
Obecnie ma takie osiągi:
SHR Spam Hit Rate          98.29%
HSR Ham Strike Rate:        0.37%
OCA Overall Accuracy:      99.01%

Korpusy spamów i nie-spamów użyte do treningu miały po 500-1000 maili
(nie pamiętam dokładnie).

Warto, przynajmniej na początku, monitorować objętość bazy danych. Na
początku miałem z tym problem, ale teraz praca w trybie Train On Error
i regularne usuwanie nieaktywnych tokenów załatwia sprawę.

Pozdrawiam,

--
Adam 'Pooh' Ryba