[ac]Upgrade - problem z KDE i Soundserverem

Marcin Sapeta marcin w palesnica.com
Śro, 26 Mar 2008, 20:42:10 CET

Witam,
robiłem ostatnio upgrade całego systemu, wystąpiły błędy i mam problem z
dźwiękiem. Pojawia się okno informujące o błędzie programu
Soundserver (artsd), ślad poniżej:

"Ten ślad czynności wygląda na bezużyteczny.
Jest tak zapewne dlatego, że Twoje pakiety zostały utworzone w taki
sposób, by
uniemożliwić tworzenie poprawnych śladów czynności. Może to być spowodowane
także bardzo poważną awarię programu, która spowodowała uszkodzenie śladu.

(no debugging symbols found)
Using host libthread_db library "/lib/tls/libthread_db.so.1".
(no debugging symbols found)
(no debugging symbols found)
(no debugging symbols found)
(no debugging symbols found)
(no debugging symbols found)
[Thread debugging using libthread_db enabled]
[New Thread -1217722688 (LWP 4824)]
0xffffe410 in __kernel_vsyscall ()
#0  0xffffe410 in __kernel_vsyscall ()
#1  0xb7b49503 in __waitpid_nocancel () from /lib/tls/libpthread.so.0
#2  0x08065c05 in virtual thunk to
Arts::SampleStorageEntry_skel::~SampleStorageEntry_skel() ()
#3  0x000012dd in ?? ()
#4  0x00000000 in ?? ()"

Nie wiem co robić, okienko pojawia się co 2 sekundy, to utrudnia pracę :(
Do tego nie mogę uaktualnić KDE, błędy się pojawiają w dużej ilości. Nie
umiem
sobie z tym poradzić, proszę o pomoc. Poprzedni upgrade tydzień temu nie
powodował  problemów.

Pozdrawiam

Marcin Sapeta