system informowania klientów :)

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Śro, 26 Mar 2008, 22:03:41 CET

Arkadiusz Rdest pisze:

> ipt_recent + --dport 80 -j DNAT na serwer z informacja.

hmm

chodziło mi raczej o jakis sofcik/skrypcik
którym w SQLu bym mógł zaznaczać kogo redirectnąć

bez przeładowywania firewalla za kazdym razem

tylko nie mówice ze tak to tylko w erze :)

w sumie chciałbym miec podobną funkcjonalnosc co lms-squid
ale bez squid

nie musze personalizowac strony redirecta
tylko bym na siłe userowi cos pokazał

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel