Amavis +dspam - jak przećwiczyć dspama.

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pią, 28 Mar 2008, 14:25:03 CET

Przez sito przecieka mi za dużo śmieci (spamassassin nie daje rady).
Skonfigurowałem dspama+mysql.
Wygrzebałem training.pl.

Teraz mam kłopot, bo techniczny angielski mam taki sobie (literacki żaden).

Jak użyć training.pl.
Foldery ze spamem i niespamem posegregowanymi mam (thunderbird + imap).
I teraz co?
Wrzucić do oddzielnego spam i nosmap jako katalogi z odpowiednimi
e-mailami i uruchomić w tym miejscu training.pl?
Z Training.pl:
# This tool trains a corpus of messages (a directory containing a
nonspam and
# a spam subdirectory, each with messages in individual files) to a specific
# user and reports on errors.
#
# You can use four different training paradigms; the three stock
training modes
# included with dspam (teft, toe, tum) or tune (train until no errors) by
# setting toe mode training and rerunning this script until little or no
errors
# are generated.

--
WK