[Ac] Poldek i dziwne komunikaty... :/

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Pią, 28 Mar 2008, 17:49:58 CET

Dnia piątek, 28 marca 2008, Daniel Dawid Majewski napisał:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Grzegorz i powiedziała :
>
> [ciach]
> # rpm --rebuilddb
> ?

Próbowałem... :/
To się pojawiło chyba jakoś po tych wszystkich zamieszaniach ostatnio
z rpm i db...
Jest dość losowe, zdaża się przy niektórych uaktualnieniach, chyba raczej bez
związku z jakimiś konkretnymi pakietami... :/

Pozdrawiam.
--
Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z; x - to praca, y - rozrywki, z -