Amavis + dspam - jak przećwiczyć dspama.

WK w.kier w farba.eu.org
Pią, 28 Mar 2008, 21:21:25 CET

Wiadomość od Pawel Zuzelski:

> Wypełni sobie sam danymi. dspam tworzy nowe "konto" kiedy jest pierwszy raz
> uruchamiany z opcją --user nazwa_konta (zauważ: brak znaku "=")
>
> Informacje o kontach są przechowywane w tabeli dspam_virtual_uids (lub
> podobnej zależnie od tego jaki wariant bazy danych wybrałeś).
Właśnie taki.
> Informacje o grupach DSPAMowych znajdują się w pliku /var/lib/dspam/groups czy
> jakoś tak.
Nie ma takiego.
Czy utwożyć?
Gdzie znaleźć składnię?

> Możesz utworzyć powiedzmy konto shared (to znaczy uczyć dspama z opcją --user
> shared) i dodać usera shared do grupy typu merged, a później już nie używać
> tego użytkownika. (to znaczy, żeby nie był on userem dspamowym
> żadnego "fizycznego" użytkownika).
ok
Skąd dspam wie, że ma używać reguł tego konta dla wszystkich?
Rozumiem, że stąd, że znajduje się on w grupie merged?
Czy merged, to defaultowa grupa, czy trzeba po jej ew. stworzeniu (o
czym powyżej) jakoś specjalnie ją oznakować?

> Ja trenuję tak:

Wygląda nieźle. Spróbuję po przerobieniu grup.
--
WK