Th x86_64 & i686

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 29 Mar 2008, 19:48:53 CET

> choorot ma tą zaletę, ze w bazowym systemie nie robi się syfu z multilibami,
A jaki to syf? Ja tam żadnego syfu nie mam. Nie bardzo rozumiem co tym syfem
miałoby być. Śmiem nawet twierdzić, że to opcja z chroot'em to burdel bo
chociażby dubluje w systemie pliki (i paczki w wypadku noarch) które
dublowane nie muszą być. Do tego wszystko znajduje się tam gdzie jego miejsce
na nie w jakiś chrootach.

> a dodatkowo można budować paczki na 32bit
A niby czemu w 64 bitowym środowisku nie można budować paczek 32 bitowych?
Poza tym budowanie paczek to zupełnie inna sprawa i na to polecam oddzielny
chroot który nie ma nic wspólnego z naszym systemem. Bez tego robisz sobie w
systemie (chroot) nie potrzebny burdel z paczkami devel i innymi
zależnościami potrzebnymi do budowania paczek. Na budowanie paczek
zdecydowanie najlepszy jest oddzielny chroot.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic