firefox3

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Nie, 30 Mar 2008, 03:04:02 CEST

On Sat, Mar 29, 2008 at 11:35:06PM +0100, Bartlomiej B. wrote:
> Większość użytkowników tego nie wyłączy, bo nawet nie wie, jak działa
> ta opcja.
To niech sobie doczyta. Ta większość.

> Jeśli tak bezgranicznie wierzysz w dobre i bezinteresowne intencje Mozilli i
> Google, to czemu sobie nie włączysz tego drugiego trybu (tzn.
> "Sprawdzaj odpytując [Google] na temat każdej odwiedzanej witryny")? W końcu
Zabawne. Skąd wiesz co ja mam, a czego nie mam włączonego?

> "Sprawdzaj odpytując ... na temat każdej odwiedzanej witryny
>
>   Po zaznaczeniu tego pola przeglądarka Firefox będzie przesyłać
>   szyfrowanym połączeniem adresy odwiedzanych witryn do wskazanego dostawcy
>   usług zabezpieczenia przed phishingiem, w celu zweryfikowania ich tożsamości.
>   Metoda ta oferuje największą skuteczność, (...)"
>
> dla twojego własnego "bezpieczeństwa". Ty będziesz się czuł
> "bezpiecznniej", a Google sobie poogląda po jakich stronach chodzisz i
> wszyscy będą szczęśliwi, nie?
Przecież jest napisane, że adresy będą wysyłane, to czego się
spodziewać?

> Nie wyjawiam żadnych sekretów. Kwestie techniczne każdy może
> sprawdzić sam, bo FF jest open-source.
No to co to za straszenie, skoro gra jest w otwarte karty?

> Dowcip polega na tym, że bardzo
> niewielu użytkowników zagląda do źródeł.
Jacyś nienormalni najpewniej. Ja codziennie przeglądam źródła firefoksa,
doszedłem już do funkcji zaczynających się na g.

PS. Kapelusz z folii aluminiowej założony?

wolf
--
  Bartek   .
  Taudul   :