firefox3

Bartlomiej B. peelde w nerdshack.com
Nie, 30 Mar 2008, 17:39:00 CEST

On Sun, Mar 30, 2008 at 18:04:11 +0200, Piotr Grymkowski wrote:
> Dnia Sun, 30 Mar 2008 16:33:08 +0200
> Daniel Dominik Rudnicki wrzucił(a) mi do skrzynki list o następującej
> treści:

> Eee tam, moim skromnym zdaniem bardzo trafiona ;) Przecież nie od dziś
> wiadomo o "praktykach" mozilli, a ludzie jak używają tak będą używać
> firefoxa i innych ich produktów.

Sporo użytkowników FF (jeśli nie większość) nie wie o tym, że Mozilla
jest "w łóżku" z Google. Nie sposób się tego dowiedzieć przeglądając
oficjalne strony Mozilla Corp. chociażby.

> Przecież takie same a nawet jeszcze
> większe informacje na temat odwiedzanych stron mają wszyscy "operatorzy"
> udzielający nam swojego łącza.

Operatorów jest dużo, Google jest jedno. Jeśli nie widzisz żadnych zagrożeń
płynących ze zbierania i przechowywanie potężnych ilości informacji na
temat każdego przez pojedynczą korporację (która informacje o sobie
trzyma jednak w tajemnicy), to nic nie poradzę... W dodatku do
zbierania tych informacji używa m.in. produktu tworzonego w dużym
stopniu przez społeczność open-source; zachowuje się zatem jak
pasożyt.

> (...)

b.

--