Konqueror

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Sob, 3 Maj 2008, 06:31:57 CEST

Mam od jakiegoś czasu dziwne problemy z konquerorem własnie.
Nie wyświetla prawidłowo stron, muli strasznie.
Ta sama strona otwierana jest w firefoxie błyskawicznie w porównaniu z tym co
robi konqueror.
Ktoś zaobserwował może to samo, czy to tylko u mnie tak?...
KDE i Konqueror aktualizowane w miarę na bieżąco, teraz:
konqueror-libs-3.5.9-2.athlon
konqueror-3.5.9-2.athlon
Takie zachowanie to już od jakiegoś czasu obserwuję (czytaj: od kilku
aktualizacji).

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Kobieta jest jak książka. Przeglądając, zawsze się na coś natrafi. (Anatol
France)