Konqueror

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 3 Maj 2008, 08:34:32 CEST

Dnia sobota, 3 maja 2008, Grzegorz napisał:
> Mam od jakiegoś czasu dziwne problemy z konquerorem własnie.
> Nie wyświetla prawidłowo stron, muli strasznie.
> Ta sama strona otwierana jest w firefoxie błyskawicznie w porównaniu z
> tym co robi konqueror.
> Ktoś zaobserwował może to samo, czy to tylko u mnie tak?...
> KDE i Konqueror aktualizowane w miarę na bieżąco, teraz:
> konqueror-libs-3.5.9-2.athlon
> konqueror-3.5.9-2.athlon
> Takie zachowanie to już od jakiegoś czasu obserwuję (czytaj: od kilku
> aktualizacji).

Mowa o Ac czy Th? Jeśli to drugie, to ja mam obecnie wersję 3.5.9-5 (z
Th-test) i nie widzę większych problemów. Owszem, jak otworzę na raz 8
zakładek (przez "Otwórz katalog w zakładkach") to chwilę trwa, nim wszystko
zrenderuje. Ale bez przesady. No i zdarza się, że Flash się wywraca, tylko
to już inna para kaloszy.