serwer - Ac? Th? Ti?

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Wto, 6 Maj 2008, 00:04:17 CEST

Monday 05 of May 2008 23:28:36 Marcin Krol napisał(a):
> Spotkalem tez juz programy, ktore zbudowane przy uzyciu gcc 4.3
> lubia wariowac.

Konkretnie jest problem (z tego co zauwazyłem) z malloc'kiem - co
ciekawe tylko w wersji 32 bit - ten sam prg kompilowany w wersji 64bit
działa OK.  Mam takie wrażenie jakby źle zwracał wskaźnik do
przydzielonej pamięci.

Co więcej - jeśli wskaźnik z malloc działa w jakiejś pętli (odwołanie do
przydzielonej pamięci ileś razy) to późniejsze raz działa OK - a za
ileś wywołań - jakby w ogóle omijał instrukcję odwołania do tej
pamięci.

Czasem pomaga kompilacja -O1 albo -Os zamiast -O2.

Miesiu
--
Zobacz cyfrową stację pogody:
http://miesiu.republika.pl/stacja_pogody/stacja_pogody.html