Problem z partimage

marteen marteen w go2.pl
Wto, 6 Maj 2008, 08:31:27 CEST

Witam

Wymienialem wczoraj dysk w laptopie (40GB na 160GB).
Zrobilem obraz partycji systemowej programem partimage (NTFS 10GB).
Odtworzylem na nowym dysku (partycja 40GB). Po odtworzeniu system mi sie nie uruchomi. Doinstalowalem obok linuxa i podpialem windowsa xp pod lilo. Tez nie wystartuje. Partycje na nowym dysku tworzylem cfdiskiem. Czy ktos z Was wie co moze byc przyczyna i jak to obejsc? Nie chce mi sie instalowac wszystkiego od nowa bo nie mam na to na razie czasu.

Pozdrawiam

Marcin