serwer - Ac? Th? Ti?

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Wto, 6 Maj 2008, 23:19:26 CEST

On 06.05.2008 20:32, Jacek Rzęsista wrote:
> [CIACH]
> A powiedz mi, jak wygląda kwestia:
> - update'u serwera działającego na Ac do Ti ? Da się, czy trzeba od zera instalować Ti ?

Da sie, acz nie jest to idealne przejscie. Przykladowa metoda, sa inne,
byly spisane tutaj kiedys o ile sie nie myle.

1. backup /etc i innych konfigow
2. poldek --upgrade --reinstall-dist
3. po wywaleniu sie poldka rpm --rebuilddb
4. jeszcze raz --reinstall-dist
5. reczne wywalenie/u[grade/dobudowanie tego co zostalo z Ac (glownie
rzeczy, ktorych nie ma w Titanium oraz paczki, ktorych upgrade polegl z
powodu zaleznosci, nieliczne na szczescie)

> - kernela w Ti ? Czy tylko kernel 2.6 jest dostępny ? I czy są w nim zaaplikowane dwie ważne dla mnie łatki z POMa: IMQ i IPMARK ?
> Pozdrawiam

Tylko 2.6. Do wyboru kernel i kernel-desktop/laptop z LINUX_2_6_22
(czyli takie same jak w Th), vanilla mojej produkcji oraz grsec i
vserver bez zadnych innych dodatkow (te zrobilem na wlasne potrzeby).
Kernel z LINUX_2_6_22 powinien miec to co chcesz.

M.