[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać (z wynikami śledztwa , bez rozwiązania )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 7 Maj 2008, 14:33:20 CEST

Dnia środa, 7 maja 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> Niemaintainowany (jako taki) pdksh się wykrzacza. Trzeba by poszukać
> dlaczego.

No to jest jakiś trop. Niestety, nie wiem jak go pociągnąć. Możesz cos
podpowiedzieć, gdzie szukać? Spróbuję się tym zająć, bo teraz to muszę
używać arkusza kalkulacyjnego uruchomionego pod Windows w VirtualBox :-/

Próbowałem zbudować jakiś wcześniejszy release z CVS-a, ale to nic nie daje.