[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać (z wynikami śledztwa , bez rozwiązania )

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Śro, 7 Maj 2008, 14:46:49 CEST

On Wednesday 07 May 2008, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia środa, 7 maja 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> [...]
>
> No to jest jakiś trop. Niestety, nie wiem jak go pociągnąć. Możesz cos
> podpowiedzieć, gdzie szukać? Spróbuję się tym zająć, bo teraz to muszę
> używać arkusza kalkulacyjnego uruchomionego pod Windows w VirtualBox :-/
>
> Próbowałem zbudować jakiś wcześniejszy release z CVS-a, ale to nic nie
> daje.

grepująć po komunikacie znajdziesz w źródłach gdzie to się wywala. Teraz
bazując na skrypcie soffice trzeba by zrobić mały skrypt shellowy
reprodukujący problem. Potem pozostaje poprawić...

Można też popatrzeć w cvsie openbsd - oni tam maintainują swoją wersję pdksh z
wieloma poprawkami.