[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać (z wynikami śledztwa, bez rozwiązania )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 7 Maj 2008, 15:19:19 CEST

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
[...]
> grepująć po komunikacie znajdziesz w źródłach gdzie to się wywala. Teraz
> bazując na skrypcie soffice trzeba by zrobić mały skrypt shellowy
> reprodukujący problem. Potem pozostaje poprawić...
>
> Można też popatrzeć w cvsie openbsd - oni tam maintainują swoją wersję pdksh
> z wieloma poprawkami.

Dzięki. Jutro nad tym popracuję, może coś się uda osiągnąć.
--
Łukasz Maśko                            JID: paranoid w jabberpl.org    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                        GG:   2441498    /\\