modprobe.conf (scsi-hosts, scsi_hostadapter) ( Było Re: przesiadka na sata )

Czw, 8 Maj 2008, 08:31:18 CEST

On Thursday 08 of May 2008, Daniel Horecki wrote:

> Dodaj moduł do sata do /etc/sysconfig/geninitrd jak PREMODS, i
> przegeneruj initrd przez geninitrd.

A nie powinno się tego wrzucać do /etc/modprobe.conf ?
Np.
alias ide-hosts jmicron
alias ide_hostadapter jmicron
alias scsi-hosts ahci
alias scsi_hostadapter ahci

W sumie mało trafień google na w.w. temat.
To jakiś archaizm czy mało stosowany wynalazek PLD ?

--
Mateusz Korniak