Re: modprobe.conf (scsi-hosts, scsi_hostadapter) (Było Re: przesiadka na sata )

grizz witek.firlej w gmail.com
Czw, 8 Maj 2008, 08:38:12 CEST

2008/5/8 Mateusz Korniak <mateusz w ant.gliwice.pl>:
> On Thursday 08 of May 2008, Daniel Horecki wrote:
>  > 2008/5/8 Sylwester Gruszka <gruszex w gmail.com>:
>  > > Witam,
>  > >
>  > > miałem problemy ze starym dyskiem więc kupiłem sobie nowy, sata.
>  > > Skopiowałem zawartość partycji na partycję na nowym dysku, pozmieniałem w
>  > > /etc/fstab oraz /etc/lilo.conf wszędzie z hda na sda z odpowiednimi
>  > > numerkami.
>  > >  Niestety system nie wstaje - kernel panic.
>  > >
>  > > z tego co tam zapamiętałem (na zdjęciu :P) to najpierw są jakieś
> [...]

initrd jest wszędzie ;) tylko róznie się nazywa skrypcik go generujący...

Ja kłopoty z dyskiem załatwiłem przez BASICMODULES="pata_jmicron
ata_generic ata_piix"
a nie PREMODS...

--
Witek Firlej