przesiadka na sata

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Pią, 9 Maj 2008, 19:24:08 CEST

Dnia czwartek, 8 maja 2008, Daniel Horecki napisał:
> Dodaj moduł do sata do /etc/sysconfig/geninitrd jak PREMODS, i
> przegeneruj initrd przez geninitrd.

Wszystko fajnie oprócz tego, że teraz wygląda na to, że nie ma załadowanego
modułu do ata :-|
Wczoraj nie mogłem zamontwać starego dysku, tzn nie było /dev/hd* (na Ac bo na
rescuecd jest). Olałem  to bo dane sobie już skopiowałem ale dziś okazało
się, że skoro nie ma /dev/hd* to oznacza, że nie ma też nagrywarki a to już
problem. Jak się nazywa moduł do ata (tzn jak znaleźć jego nazwę bo
spodziewam sie że zależy to od sprzętu) i czy muszę go także dać do premods?
No i właściwie czemu zniknął? Wcześniej nigdzie i nigdy go nie musiałem
wskazywać.

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka