przesiadka na sata

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Nie, 11 Maj 2008, 22:51:28 CEST

Dnia sobota, 10 maja 2008, Dariusz Laskowski napisał:

> No to np. możesz dopisać do '/etc/modules' moduł 'pata_amd'.

Dopisałem amd74xx do /etc/modiles. Wcześniej spróbowałem tak jak pisał Adam
Gapiński do /etc/modprobe.conf ale były komunikaty że zła linia i ją
ignoruje. Może ma to związek z tym, że powinienem to napisać tak jak pisał
Miesiu tzn:
>-------------------------------------------------------
>install scsi_hostadapter /sbin/modprobe sata_nv; /sbin/modprobe
>usb_storage; /bin/true
>-------------------------------------------------------
>install ide-controller /sbin/modprobe amd74xx; /bin/true (ja mam AMD64)
>-------------------------------------------------------
ale nie chciało mi się już pincetny raz restartować komputera żeby to
sprawdzić ;)

Problem rozwiązany ale zagadka dla czego powstał - nie.

> Ja mam w 'BASICMODULES='.

przełożyłem z PREMODS do BASICMODULES, wygenerowałem initrd i żadnej zmiany,
dalej moduł do ata musi być w /etc/modules, piszę to gdyby ktoś też się z tym
babrał.

Mam Ac, jądro 2.6.20.1-0.5smp (nie pamiętam skąd je wziąłem ;p)

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka