przesiadka na sata

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 11 Maj 2008, 23:30:22 CEST

On Sun, 11 May 2008 22:32:59 +0200, Adam Gapiński wrote:

> Nie - wyraźnie napisałem - *trzeba*, a nie *można* :-)

No to dokonałeś nadinterpretacji. Facet pyta czy powinien mieć moduł
w 'PREMODS=' czy w "zwykłych modułach", to mu odpisałem, że ja mam
w 'BASICMODULES='. I tyle. Nic więcej. Co zresztą wyżej widać.

A tak na marginesie, to czasami rzeczywiście "trzeba" pisać
w '/etc/sysconfig/geninitrd'. Np. rootfs na dysku USB...

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                    Lampki. Czymże byłby komputer bez lampek?
                                                                  Paweł Pluta