PLD AC i swap

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 12 Maj 2008, 12:58:02 CEST

Dnia poniedziałek, 12 maja 2008, Paweł Kośka napisał:
> Witam,
>
> Mam dostatnio problem ze swapem na jednej maszynie.
>
> Jest to PLD AC z kernelem 2.6.22.19-5 z smp z pae budowanym ze speca.
>
> Problem jest taki że on ze swapa nie chce korzystać, jak brakuje mu
> pamięci to w logach mam coś takiego:

[...]

> Swap oczywiście nie tknięty.
> Miałem swap 4GB, ale google coś wspominano o jakimś limicie na 2GB.
> Zmniejszyłem swap do 1.8GB, ale też zdaje się nie używać swapa.
>
> Czy to jakaś przypadłość AC?

A ile pamięci masz w kompie? I ile tak na prawdę pamięci alokuje proces? Bo
jeśli alokuje więcej niż 3GB to i tak zostanie ubity, bez względu na to,
ile masz swapa. Chyba, że kernel i reszta są 64-bitowe. Ja ostatnio tak
miałem, bo mój symulator gubił masowo pamięć i po dojściu do ok 3GB kernel
go ubijał.