PLD AC i swap

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pon, 12 Maj 2008, 13:16:19 CEST

Dnia poniedziałek, 12 maja 2008, Łukasz Maśko napisał:

> A ile pamięci masz w kompie? I ile tak na prawdę pamięci alokuje proces? Bo
> jeśli alokuje więcej niż 3GB to i tak zostanie ubity, bez względu na to,
> ile masz swapa. Chyba, że kernel i reszta są 64-bitowe. Ja ostatnio tak
> miałem, bo mój symulator gubił masowo pamięć i po dojściu do ok 3GB kernel
> go ubijał.

4GB pamięci. Ubijane są tylko procesy php.fcgi. Ich w szczycie ok. 200-250 się
pojawia.

Hmm.. może to jest wina w tym że prawie 2GB ramu zabrałem do obsługi plików
tymczasowych, zajęte jest z 80% przyznanej pamięci. W fstab mam coś takiego:
none /tmp/ramdysk tmpfs defaults,size=1900M,mode=777,nr_inodes=1670000  0 0

Ale to i tak nie zmienia faktu że jak mu brakuje ramu, to powinien skorzystać
ze swapa, a nie ubijać procesy. No chyba że sobie z tym nie radzi.

--
Pozdrawiam,
Paweł