Problem z instalacją CRI 0.2

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 14 Maj 2008, 16:40:48 CEST

> Witam,
>
> Próbuję zainstalować z CRI 0.2 titanium, lecz po załadowaniu jądra
> wyłacza mi klawiaturę. Jak pojawiają się opcje dotyczące sieci, dysków
> i usb nie mogę nic zrobić. Wczesniej klawiatura działa. W trakcie
> startu pojawia się komunikat dotyczący kontrolera PS/2 (not found ,
> probing ports directly - piszę z pamięci). Podejrzewam, że CRI nie
> jest w stanie sobie z tym poradzić. Coś jeszcze podać ?

Znaczy w CRI 0.1 dzialala w 0.2 nie dziala? W takim razie jedyna rzecza
za to odpowiedzialna moze byc zmiana jadra 2.6.22.x na 2.6.24.x. Obawiam
sie, ze w tym wypadku niewiele moge zrobic :( Jadro ma wkompilowana
obsluge klawiatury. Niebawem bede przebudowywal CRI 0.2 z jadrem
2.6.25.3, moze pomoze, a poki co moge jedynie polecic klawiaturke USB,
moze zadziala (wiem, ze w CRI 0.1 nie zawsze dzialala :().

M.