Re[2]: Problem z instalacją CRI 0.2

Łukasz Chrustek Lukasz.Chrustek w ghnet.pl
Śro, 14 Maj 2008, 16:59:15 CEST

Witam

> Znaczy w CRI 0.1 dzialala w 0.2 nie dziala? W takim razie jedyna rzecza
> za to odpowiedzialna moze byc zmiana jadra 2.6.22.x na 2.6.24.x.

Nie działa ani w 0.1 (sprawdziłem przed momentem) ani w 0.2. Sprzęt
raczej standardowy, rescueCD 2.95 uruchamia się bez problemu.

> Obawiam
> sie, ze w tym wypadku niewiele moge zrobic :( Jadro ma wkompilowana
> obsluge klawiatury. Niebawem bede przebudowywal CRI 0.2 z jadrem
> 2.6.25.3, moze pomoze, a poki co moge jedynie polecic klawiaturke USB,
> moze zadziala (wiem, ze w CRI 0.1 nie zawsze dzialala :().

Niestety nie posiadam w chwili obecnej takowej klawiatury. Czy jest
jakiś inny sposób na instalacje Ti ? Np. z rescue z podaniem
repozytoriów Ti ? Kiedy ewentualnie bedziesz przebudowywał CRI z
nowszym jądrem ?

--
Pozdrawiam,
brushek