fcron, mrtg i Th

virek w poczta.onet.pl virek w poczta.onet.pl
Czw, 15 Maj 2008, 15:40:38 CEST

Witam, Mam problem z odpalaniem mrtg ze skryptu umieszczonego w katalogu /etc/cron.d/mrtg, zainstalowanego tam przez pakiet mrtg-cron.
W logach nie mam nawet śladu wykonania tego skryptu,  tak jakby cron nawet nie zaglądał do tego katalogu.

Ustawione mam w zasadzie identycznie jak na drugim komputerze. na którym jeszcze działa Ac, i tam ładnie to biega.
Jedyna różnica, jaką zauważyłem, to taka, że na komputerze Ac w logach jest napisane, że skrypt mrtg został uruchomiony przez użytkownika systab.

Na komputerze Th póki co obszedłem problem wrzucając wywołanie mrtg do crona roota, ale to mało koszerne rozwiązanie.

A oto porównanie wersji programów:
Ac:
mrtg-2.13.2-2.i686
mrtg-cron-2.13.2-2.i686
fcron-3.0.0-4.i686

Th:
mrtg-cron-2.15.2-2.i686
mrtg-2.15.2-2.i686
fcron-3.0.4-1.i686

Byłbym wdzięczny za odpowiedź, jak spowodować, by mrtg był prawidłowo uruchamiany ze skryptu w katalogu /etc/cron.d/