problemy z modułem

maciej terek medic3 w scmoz.gov.pl
Pią, 16 Maj 2008, 11:24:56 CEST

Witam
pld 2.0 (Ac) 2.6.16.45-1  router
2 karty sieciowe i problem z ładowaniem modułu drugiej karty.
karta realtek w modules.conf  wpisane alias eth1 8139too
przy starcie PLD nie ładuje mi modułu drugiej karty a co za tym idzie
brak połączenia z siecią wewnętrzną
Gdy załaduję  ręcznie czyli modprobe 8139too + network restart wsio
działa oki.
może to jest ważne pierwsza karta jest wbudowana w płytę główną tej maszyny.
Zrobiłem wpisy w rc.local  i wsio działa ale męczy mnie to dlaczego nie
ładuje sie wsio przy starcie systemu
ps. testowałem kilka kart i objaw jest ten sam nie ładuje drugiej karty

Świętokrzyskie Centrum Monitorowania Ochrony Zdrowia
Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
www.scmoz.gov.pl
Sekcja Informatyki Medycznej
tel.3421256