problemy z modułem

Pią, 16 Maj 2008, 12:17:56 CEST

On Friday 16 of May 2008, maciej terek wrote:
> Witam
> pld 2.0 (Ac) 2.6.16.45-1  router
> 2 karty sieciowe i problem z ładowaniem modułu drugiej karty.
> karta realtek w modules.conf  wpisane alias eth1 8139too

modules.conf jest wogóle używane jeszcze w 2.6 ?
Mi działa
$ sudo cat /etc/modprobe.conf
alias eth0 8139too
alias eth1 bcm43xx

Plus wpisy
$ grep ONBOOT  /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0
ONBOOT=YES

> przy starcie PLD nie ładuje mi modułu drugiej karty a co za tym idzie
> brak połączenia z siecią wewnętrzną
> Gdy załaduję  ręcznie czyli modprobe 8139too + network restart wsio
> działa oki.
> może to jest ważne pierwsza karta jest wbudowana w płytę główną tej
> maszyny. Zrobiłem wpisy w rc.local  i wsio działa ale męczy mnie to
> dlaczego nie ładuje sie wsio przy starcie systemu

Problemem byłoby gdybyś miał taki sam moduł do obu kart ...
Gdy są inne powyższe powinno wystarczyć

--
Mateusz Korniak