[Ac] Przez kdm zdycha mingetty na tty2 a wraz z nim klawiatura

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Śro, 21 Maj 2008, 21:30:37 CEST

Osóbka znana jako Łukasz Maśko, wystukała:

> Komputer to stare K6-2/500 (więc dość wolne) z 256MB RAM i kartą
> graficzną GF4 MX 440, zainstalowane aktualne AC/ready. Wystarczy podnieść
> komputer w runlevelu 3, potem sudo service kdm start i problem nigdy nie
> występuje. Ale oczywiście nie o to chodzi, bo komp robi mi za telewizor,
> który musi być włączalny jak najprościej (nie tylko ja go włączam).

Nie jest to rozwiązanie problemu, ale ja od zawsze (Ra) miałem/mam:
# grep initdefault /etc/inittab
#   0 - halt (Do NOT set initdefault to this)
#   6 - reboot (Do NOT set initdefault to this)
id:3:initdefault:

i tak, jeśli chodzi o iXy:

# chkconfig --list kdm
kdm             0:nie   1:nie   2:nie   3:tak   4:nie   5:tak   6:nie

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)