[Ac] Przez kdm zdycha mingetty na tty2 a wraz z nim klawiatura

Czw, 22 Maj 2008, 00:14:45 CEST

On Wednesday 21 of May 2008, Łukasz Maśko wrote:
> Mam u siebie dziwną rzecz. Mianowicie dość często, jak system wstaje w
> runlevelu 5, to pod X-ami zdycha mi klawiatura. Po prostu jest totalnie
> niedostępna, nie działa do tego stopnia, że nie daje się przełączyć na
> konsolę przez Alt+Ctrl+Fx.
> (...)
> Komputer to stare K6-2/500 (więc dość wolne) z 256MB RAM i kartą graficzną
> GF4 MX 440, zainstalowane aktualne AC/ready. Wystarczy podnieść komputer w
> runlevelu 3, potem sudo service kdm start i problem nigdy nie występuje.
> Ale oczywiście nie o to chodzi, bo komp robi mi za telewizor, który musi
> [...]

Ja mam identyczne objawy po ostaniej aktualizacji Ac. Przyczyn nie mam teraz
jak sprawdzić... Faktycznie X'y ZTCP są na ctrl+alt+f2 a nie f9 jak było
dotychczas i także klawiatur zdycha kompletnie.
Komp to jakieś szybszy celeron, 256MB, via.

--
Mateusz Korniak