[Ac] Przez kdm zdycha mingetty na tty2 a wraz z nim klawiatura

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 25 Maj 2008, 18:15:43 CEST

On Wed, May 21, 2008 at 07:51:39PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Mam u siebie dziwną rzecz. Mianowicie dość często, jak system wstaje w
> runlevelu 5, to pod X-ami zdycha mi klawiatura. Po prostu jest totalnie
> niedostępna, nie działa do tego stopnia, że nie daje się przełączyć na
> konsolę przez Alt+Ctrl+Fx. Zrobiłem śledztwo, które wykazało, że jakimś
> cudem X-y odpalają się przed mingetty, dzięki czemu dostają tty2. W tym
ustaw w konfigu *dm-a by ixy odpalały się na konsoli np 9-ej.

W przypadku gdm-a pomagało ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator