Co z tym zegarem? (th)

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Wto, 27 Maj 2008, 11:38:52 CEST

Witam,

	Wg mnie przy uruchomieniu systemu pobierany jest czas z zegara
sprzętowego a później usługa timezone ustawia Ci strefę czasową CEST
(Cenrtal European Standard Time) dodając dwie godziny do czasu UTC, w
którym winien pracować zegar sprzętowy. Wniosek - zegar sprzętowy niby
przechowuje czas UTC według Twojej konfiguracji, natomiast wartość tego
czasu jest niezgodna ze stanem faktycznym i równa nie czasowi UTC ale
CEST. Mówiąc po polsku: w zegarze sprzętowym masz o dwie godziny za dużo :).

Pozdrawiam

Andrzej Mateja
amateja w pimpek.one.pl